Targi nieruchomości

Jedną z najefektywniej metod budowania wizerunku firmy działającej na rynku nieruchomości jest uczestnictwo w targach mieszkaniowych. Każdego roku w większych polskich miastach organizowane są imprezy na których osoby szukające mieszkania do kupna mają możliwość, w jednym miejscu, zapoznać się z pełną ofertą lokalnie działających deweloperów oraz agencji pośrednictwa w obrocie nieruchomościami.

Targi są wyśmienitą okazją do reklamowania własnych inwestycji oraz sposobem na zainteresowanie ofertą wielu potencjalnych kupców.

Dla osób odwiedzających targi nie ma lepszego sposobu na dokonanie rozeznania rynku oraz porównania ofert. Na stoiskach firmy prezentują ofertę cenową, informują o warunkach zakupu, dają możliwość negocjowania cen (zazwyczaj w ramach specjalnych targowych promocji), pokazują efektowne wizualizacje architektoniczne swoich inwestycji, a nawet częstują specjalnymi, reklamowymi krówkami z własnym logotypem.

Ciekawe są oczywiście również same stoiska targowe – generalna zasada jest taka, że im większy deweloper tym większe stoisko – niektóre z nich są naprawdę ogromne. Wszystko zgodnie ze starą zasadą mówiącą, że reklama jest dźwignią handlu.

Podczas marcowej edycji targów oferta nowych mieszkań była naprawdę bardzo szeroka i każdy mógł znaleźć dla siebie coś wyjątkowego. Skorzystałem na tym i ja kupując wymarzony dom pod miastem.

Dodaj komentarz