Drzwi otwarte u dewelopera

Firmy deweloperskie sięgają po różnego rodzaju sposoby reklamy i promocji oferty mieszkaniowej. Wprowadzanie na rynek nowej inwestycji nie jest łatwe i dlatego wymaga zaplanowanych i przemyślanych działań marketingowych.

Jedną z efektywnych metod prezentowania oferty mieszkań na sprzedaż jest organizowanie „drzwi otwartych”. Na jednej z tego typu imprez miałem ostatnio przyjemność być. Inwestycja jednego z deweloperów działających na rynku w Poznaniu w ten bowiem właśnie sposób była promowana.

Po wcześniejszym umówieniu jeden z opiekunów klienta oprowadził nas po wybranych mieszkaniach dając możliwość zaznajomienia się z elementami architektury, wnętrz budynków, układu pokojów, a nawet widokiem z okien. Na koniec zaproszono nas na darmowy catering. Całość zorganizowana była sprawnie i profesjonalnie, a potencjalny klient, myślę że powinien być zadowolony.

Na koniec jeszcze oglądnęliśmy makietę inwestycji. Prawdę powiedziawszy wizualizacje 3D byłyby w moich mniemaniu lepszą metodą reklamowania inwestycji, jednak makieta również swój cel w jakimś stopniu osiągnęła.

Ostatecznie na drzwiach otwartych spędziliśmy około 2 godzin i chociaż co prawda ostatecznie postanowiliśmy, że mieszkania od tego dewelopera nie kupimy to jednak całość eventu oceniam bardzo pozytywnie. Myślę, że spokojnie można powiedzieć, że gdyby mieszkanie bardziej nam odpowiadało to organizacja drzwi otwartych mogłaby być dobrym sposobem na popchnięcie nas jako klientów do kupna.

Dodaj komentarz